Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Kompetencje interpersonalne » Efektywna współpraca, czyli jak budować relacje

Trening umiejętności interpersonalnych

Głównym celem szkolenia jest podniesienie kompetencji interpersonalnych w zakresie zasad dobrej komunikacji
z uwzględnieniem sytuacji trudnych i stresujących. Szkolenie wpłynie na efektywną realizację wyznaczonych zadań
i zwiększenie wydajności całej organizacji oraz stworzenie stabilnych, zintegrowanych
i lojalnych zespołów pracowniczych.

Program szkolenia

  1. Osoba od której wszystko zależy, czyli coś na mój temat
    • budowanie pozytywnego wizerunku własnej osoby
    • zwiększenie poczucia własnej wartości
    • kształtowanie postawy asertywnej
    • wyznaczanie własnych granic o komunikat "ja"
  2. Zarządzanie sobą w czasie, organizacja pracy, eliminacja stresu czasowego
    • cele/zadania indywidualne i zespołowe: SMART, CLEAR
    • analiza wykorzystania czasu - ocena czasu trwania czynności
    • zarządzanie priorytetami - klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności – Zasada Eisenhowera
    • złodzieje czasu i sposoby ich eliminacji
    • krzywa wydajności
    • plan dnia
    • reguła 60/40
    • kontrola realizacji zadań
    • czerwone i zielone godziny
  3. Zasady komunikowania się
    • co sprawia, że czujemy się razem dobrze?
    • cechy osobowości i zachowania wpływające na pojawianie się sympatii między ludźmi
    • komunikacja werbalna – dostosowanie języka i formy przekazu do odbiorcy, język korzyści
    • komunikacja niewerbalna -gesty i postawa, które budują wiarygodność i wzmacniają siłę przekazu  - podstawowe kody
    • skuteczne techniki głosowe – tempo, energia, budowanie siły głosu, magia pauzy
  4. Komunikacja asertywna
    • umiejętność wyrażania własnego zdania i poglądów w sposób stanowczy, ale taktowny
    • sztuka prowadzenia asertywnej rozmowy
    • sztuka dzielenia się swoimi poglądami - asertywne wyrażanie własnych opinii, uczuć, potrzeb i próśb
    • zasady przyjmowania i udzielania komplementów i pochwał
    • zasady przyjmowania i udzielania informacji zwrotnych oraz konstruktywnej krytyki
    • egzekwowanie swoich praw
    • wywieranie wpływu w relacjach z innymi
    • kontrolowanie emocji - umiejętność zachowania dystansu emocjonalnego
  5. Radzenie sobie z negatywnymi emocjami swoimi i innych
    • Kontrolowanie emocji - umiejętność zachowania dystansu emocjonalnego
    • Obiektywizm w ocenie sytuacji i problemów
    • Profilaktyka zamiast „gaszenie pożarów”
    • Zasada FUO w praktyce
    • Rodzaje sytuacji trudnych i konfliktowych – wskazanych przez prowadzącego i uczestników szkolenia – ich analiza i sposoby rozwiązania w praktyce – odgrywanie ról
  6. Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu

Metody szkoleniowe

Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi wszystkich uczestników. Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:

  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazują wiedzę w zakresie komunikacji, rozwiazywania sytuacji trudnych
  • Testy diagnozują stan aktualny i obszary do poprawy
  • Ćwiczenia praktyczne, scenki tematyczne wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań, zarówno indywidualne jak i grupowe
  • Prace warsztatowe grupowe umożliwią wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami
  • Gry negocjacyjne mające na celu przećwiczenie treści szkoleniowych w praktykę
  • Dyskusje moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z omawianymi zagadnieniami

Termin i miejsce szkolenia

  • 03.02.2021, Zielona Góra
  • 03.02.2021, szkolenie online
  • 15.02.2021, Warszawa
  • 15.02.2021, szkolenie online
  • 18.02.2021, Gdańsk
  • 18.02.2021, szkolenie online
  • 02.03.2021, Wrocław
  • 02.03.2021, szkolenie online
  • 11.03.2021, Poznań
  • 11.03.2021, szkolenie online
  • 26.03.2021, Katowice
  • 26.03.2021, szkolenie online

Cena szkolenia

690 PLN*/**, cena SZKOLENIA stacjonarnego

Cena obejmuje:

  • udział w warsztacie
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe, lunch
  • certyfikat uczestnictwa

590 PLN*/**, cena szkolenia online

Cena obejmuje:

  • udział w warsztacie online
  • bogate materiały autorskie w wersji elektronicznej zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • certyfikat uczestnictwa w wersji elektronicznej
  • możliwość zadawania pytań

*Cena szkolenia/webinarium jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).

**Jeżeli szkolenie/webinarium stanowi element kształcenia zawodowego i jest finansowane ze środków publicznych - zwolnione z VAT

 

Promocja świąteczna

Przy zgłoszeniu do końca 2020 roku, rabat 5% na każde szkolenie odbywające się w 2021 roku.

Istnieje możliwość wystawienie faktury w 2020 roku i skorzystanie ze szkoleń w 2021 roku. 

 

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12, (68) 419 09 45

fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie

Karta zgłoszenia na szkolenie Karta zgłoszenia na szkolenie (291.1 kB)

Formularz rezerwacji miejsca na szkoleniu