Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Kompetencje interpersonalne » szkolenia Przeprowadzanie rozmów derekrutacyjnych

Przeprowadzanie rozmów derekrutacyjnych

Głównym celem szkolenia jest przekazanie wytycznych w jaki sposób przygotować się i prowadzić rozmowy derekrutacyjne.

Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do osób pełniących funkcje kierownicze.

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie
    • przyczyny odejścia pracowników
    • czym jest exit interviews?
    • czym jest derekrutacja?
    • procedura derekrutacyjna
    • etapy procesu derekrutacji
  2. Przygotowanie się do przeprowadzenia rozmowy derekrutacyjne
  3. Rozmowa derekrutacyjna
    • kto przeprowadza?
    • kto podlega?
    • optymalny czas i miejsce rozmowy
    • etapy rozmowy i jej uczestnicy
    • atmosfera spotkania i sposób prowadzenia rozmowy
    • elementy werbalne i niewerbalne podnoszące skuteczność komunikacji
    • sposoby zadawania pytań: otwarte, zamknięte, sugerujące
    • asertywność podczas rozmów derekrutacyjnych – poznaj prawa asertywności, zanim zaczniesz
    • scenariusz spotkania - co mówić, a czego nie wolno powiedzieć odchodzącemu pracownikowi
    • najczęściej zadawane pytania
  4. Reakcje pracowników zwalnianych
    • emocje pracownika – jak sobie z nimi radzić?
    • sposoby reagowania na agresywną lub uległą postawę pracownika
    • jak zadbać o samego siebie podczas rozmowy?
  5. Symulacje rozmów derekrutacyjnych
  6. Zarządzanie zespołem w sytuacji zmiany - przekazanie informacji innym pracownikom zespołu
  7. Podsumowanie - korzyści wynikające z dobrze przeprowadzonych rozmów 

Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • symulacje rozmów
  • dyskusje
  • prezentacje

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie

Karta zgłoszenia na szkolenie Karta zgłoszenia na szkolenie (252.2 kB)

Formularz rezerwacji miejsca na szkoleniu