Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Kompetencje interpersonalne » szkolenia Zasady prowadzenia profesjonalnego sekretariatu

Zasady prowadzenia profesjonalnego sekretariatu

Sekretarka zajmuje reprezentacyjne stanowisko w organizacji, utrzymuje liczne kontakty zarówno z Klientami jak i pracownikami. Im szerszy jest zakres obowiązków szefa, tym wyższe kwalifikacje powinna posiadać osoba kierująca sekretariatem.

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z niezbędnymi elementami funkcjonowania profesjonalnego sekretariatu.

Program szkolenia

  1. Wizerunek – wygląd i prezencja
    • złodzieje wizerunku
    • zasady profesjonalnego makijażu i fryzury
    • rola dodatków w wizerunku
  2. Relacje i współpraca z szefem
    • główne zadania nowoczesnego sekretariatu
    • wykonywanie i zadań i poleceń przełożonego
    • blokada dostępu
    • udzielanie informacji zgodnie z ustalonymi kompetencjami
    • prowadzenie kalendarza
    • spotkania, obsługa gości
    • podróże służbowe
    • korespondencja
    • sprawy administracyjno - gospodarcze
    • sprawozdania, prezentacje, raporty
  3. Efektywne zarządzanie zadaniami i czasem
    • klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności
  4. Komunikacja bezpośrednia i telefoniczna oraz pisemna
    • zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej
    • siła przekonywania słowem czyli elementy istotne w przekazie
    • jasne przesłanie – sedno sprawy, staranny dobór słów, spójność, logika wypowiedzi, koncentracja na celu
    • zasady komunikacji pisemnej
  5. Przeszkody w skutecznym komunikowaniu się
    • rola pogłosek i plotek w komunikowaniu
    • trudna komunikacja: reagowanie na emocje, zastrzeżenia i zażalenia
  6. Asertywność jako podstawa radzenia sobie z trudnymi sytuacjami
    • umiejętność zachowania dystansu emocjonalnego
    • sposoby reagowania na krytykę
    • sztuka kulturalnego, lecz stanowczego odmawiania
    • zwiększanie poczucia własnej wartości
  7. Obrona i zabezpieczenie interesów firmy w komunikacji z otoczeniem
    • obrona przed manipulacją i próbą wyłudzenia informacji

Metody szkoleniowe

  • wykład
  • ćwiczenia praktyczne indywidualne i grupowe
  • testy osobowości
  • dyskusje; prezentacje

Termin i miejsce szkolenia

  • 31.07.2018, Katowice
  • 28.08.2018, Warszawa
  • 11.09.2018, Wrocław
  • 14.09.2018, Poznań
  • 17.09.2018, Gdańsk

Termin i miejsce szkolenia

Interesujące, pełne przydatnych informacji. Zadowolenie max J         Sara LOTOS Terminale SA

Bardzo dobrze, ciekawie przygotowane szkolenie.            Sylwia Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Cena szkolenia

490 PLN

Cena obejmuje:

  • udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).


Promocja wakacyjna

Przy zgłoszeniu do 31 sierpnia 2018 roku na szkolenie, które odbędzie się w 2018 roku otrzymują Państwo rabat wakacyjnyw wysokości 50 PLN za każdy dzień szkoleniowy

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie

Karta zgłoszenia na szkolenie Karta zgłoszenia na szkolenie (252.2 kB)

Formularz rezerwacji miejsca na szkoleniu