Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Kompetencje interpersonalne » Zarządzanie zmianą i konfliktami w firmie

Efektywna reorganizacja - zarządzanie zmianą

Głównym celem szkolenia jest nauczenie uczestników szkolenia jak wprowadzać zmiany organizacyjne w zaplanowany i systematyczny sposób. Umiejętne zarządzanie zmianą pozwala na maksymalizację korzyści wynikających z procesu zmiany dla uczestników organizacji w sposób, który przyczynia się do zwiększenia jej efektywności.

Po ukończonym szkoleniu uczestnicy nabędą następujące umiejętności:

  • zrozumienia konieczności wprowadzania zmian w organizacji
  • oceny korzyści i kosztów planowanych zmian
  • identyfikacji barier w procesie zmian
  • opracowania planu wdrożenia zmian
  • komunikowania i motywowania zasobów ludzkich do realizacji procesu zmiany.

Program szkolenia

  1. Efektywne wdrażanie zmian organizacyjnych
    • rodzaje zmian w organizacji
    • diagnoza zdolności organizacji do wprowadzania zmian
  2. Opracowanie koncepcji zmian
    • etapy zarządzania zmianą
    • projektowanie skutecznych zmian
  3. Plan wdrożenia
  4. Komunikacja z pracownikami w procesie reorganizacji
    • potrzeby pracowników w sytuacji zmian
    • z czego wynika opór wobec zmian?
    • pomiar oporu wobec zmian: analiza pola sił
    • metody pokonywania oporu wobec zmian
  5. Przygotowanie kierujących do zmian organizacyjnych
    • kształtowanie przywództwa wzmacniającego proces zmian
  6. Role uczestników zmian: pracodawca, pracownicy, organizacje związkowe
  7. Dobór pracowników do zwolnienia
  8. Omówienie przykładowych planów działań zastosowanych w procesie reorganizacji

Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • dyskusje
  • prezentacje

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie

Karta zgłoszenia na szkolenie Karta zgłoszenia na szkolenie (252.2 kB)

Zapytaj o szczegóły