Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Kompetencje interpersonalne » szkolenia Efektywna komunikacja interpersonalna

Profesjonalna obsługa klienta

Głównym celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami profesjonalnej obsługi klienta.

Uczestnicy uświadomią sobie własną rolę w kontaktach z klientem, zostanie przeprowadzona analiza ich mocnych i słabych stron w procesie kontaktu z klientem. Uczestnicy nauczą się interpretować zachowania klientów na różnych etapach procesu obsługi, dopasowywać styl prowadzonych rozmów i obsługi do stylu
i osobowości klienta.

Nabyta wiedza przyczyni się do poprawienia jakości obsługi klienta, co wpłynie na wizerunek Pracodawcy.

 

Program szkolenia

  1. Kim jest mój potencjalny klient i jak go obsługiwać?
    • Typy klientów – rozpoznanie i strategia współpracy
    • Autoprezentacja w kontakcie z klientem
    • Komunikacja ustna – telefoniczna i bezpośrednia – podstawowe reguły i zasady
    • Komunikacja pisemna - podstawowe reguły i zasady
    • Siła przekonywania słowem, elementy istotne w przekazie
    • Techniki aktywnego słuchania, rozumienie (zadawanie pytań, parafrazowanie, empatia), przekazywanie informacji i komunikowanie się w warunkach rozbieżnych interesów
    • Asertywność jako poszanowanie granic własnych oraz klienta
    • Budowanie pozytywnych relacji z klientem
  2. Trudny klient – jak sobie z nim radzić?
    • Stawianie granic, techniki opanowania emocji i stresu, techniki asertywne
    • Reagowanie na krytykę i odmowę oraz radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony klienta
    • Dostosowywanie sposobów rozwiązywania konfliktów do cech, osobowości klienta oraz konkretnej sytuacji, w jakiej strony się znalazły
    • Reklamacje klientów - na co zwrócić szczególną uwagę np. Przy obsłudze telefonicznej
    • Twórcze wykorzystanie optymalnego poziomu stresu
    • Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
    • Odzyskiwanie kontroli
  3. Standardy obługi klienta w praktyce

Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia indywidualne i zespołowe
  • scenki tematyczne
  • testy psychologiczne
  • dyskusje
  • prezentacje

Termin i miejsce szkolenia

  • 22.08.2020, szkolenie online
  • 15.09.2020, Katowice
  • 10.09.2020, szkolenie online
  • 22.09.2020, Wrocław
  • 08.10.2020, Poznań
  • 09.10.2020, Gdańsk
  • 12.10.2020, Warszawa
  • 23.10.2020, Katowice
  • 19.11.2020, Zielona Góra
  • 25.11.2020, Wrocław
  • 10.12.2020, Poznań

Cena szkolenia

690 PLN

Cena obejmuje:

  • udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%). Jeżeli szkolenie jest finansowane ze środków publicznych jest zwolnione z podatku VAT

490 PLN*/**, cena szkolenia online

Cena obejmuje:

  • udział w warsztacie online
  • bogate materiały autorskie w wersji elektronicznej zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • certyfikat uczestnictwa w wersji elektronicznej
  • możliwość zadawania pytań

*Cena szkolenia/webinarium jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).

**Jeżeli szkolenie/webinarium stanowi element kształcenia zawodowego i jest finansowane ze środków publicznych - zwolnione z VAT


Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie

Karta zgłoszenia na szkolenie Karta zgłoszenia na szkolenie (275.2 kB)

Formularz rezerwacji miejsca na szkoleniu