Zarządzanie zespołem zdalnym
Głównym celem szkolenia jest usystematyzowanie wiedzy niezbędnej do kierowania zespołami pracowniczymi.
Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili precyzyjnie określić stawiane im cele, delegować zadania, zarządzać priorytetami, angażując przy tym wszystkich członków zespołu.
Szczególny
nacisk zostanie położony na komunikację z pracownikami, udzielanie informacji
zwrotnej, motywowanie
i organizację pracy własnej i zespołu.
W ostateczności wpłynie to na zwiększenie wydajności poszczególnych zespołów i całej organizacji.
Profil uczestnika
Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania przedsiębiorstwa, którzy chcą usprawnić kierowanie i odpowiednio efektywnie kształtować zachowania uczestników organizacji oraz relacje interpersonalne.
Program szkolenia
- Kierowanie
zespołem –kompetencje i umiejętności, rola i zadania lidera zespołu, zespół
- przywództwo - rola i zadania lidera zespołu
- diagnozowanie własnych predyspozycji przywódczych
- expose szefa - autorytet, asertywność, zasady
- formalne i nieformalne źródła autorytetu
- mój zespół
- typy pracowników – typy zachowań w zespole
- Organizacja
pracy, monitowanie
- cele/zadania indywidualne i zespołowe: SMART, CLEAR
- analiza wykorzystania czasu - ocena czasu trwania czynności
- zarządzanie priorytetami - klasyfikacja zadań pod kątem ważności i pilności - Zasada Eisenhowera
- złodzieje czasu i sposoby ich eliminacji
- krzywa wydajności
- plan dnia
- reguła 60/40
- kontrola realizacji zadań
- czerwone i zielone godziny
- Komunikacja
w zespole, udzielanie informacji zwrotnej
- efektywna komunikacja kluczem sukcesu w budowaniu zaangażowanego zespołu
- reguły i zasady dotyczące dobrej komunikacji zarówno ustnej jak i pisemnej
- mechanizmy rządzące w grupie
- sytuacje trudne i konfliktowe
- Motywowanie
i budowanie zangażowania wśród pracowników
- model zaangażowania organizacyjnego: wymiar myślenia, odczuwania, działania
- jasny podział zadań i obowiązków
- role zespołowe, współpraca oraz odpowiedzialność członków zespołu
- zidentyfikowanie kluczowych motywatorów i umiejętność dopasowywania ich do pracowników
- model współpracy czy rywalizacji
- zasady prawidłowego stosowania nagród i kar
- Delegowanie
zadań -wspieranie i egzekwowanie wykonania powierzonych zadań
- podejmowanie decyzji – decydowanie, a działanie
- wydawanie poleceń kontra delegowanie zadań i uprawnień
- precyzja w delegowaniu zadań i przekazywaniu informacji
- wspieranie w wykonaniu zadania
- sztuka motywowania przez delegowane zadanie
- „miękka” kontrola zleconych i delegowanych zadań
- rozliczanie pracy wykonanej – kryteria, terminy, ocena, informacja zwrotna
- Zwiększanie efektywności zespołu- spotkania, informacja zwrotna, wsparcie przełożonego
- Podsumowanie szkolenia i wspólne wypracowanie planu wdrożenia, do codziennej pracy, praktyk nabytych na szkoleniu
Metody szkoleniowe
Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi wszystkich uczestników. Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie”, pozwalającej uczestnikom szkolenia odnaleźć się w realnym otoczeniu i w praktyczny sposób poznać i zastosować treści wykorzystywane na szkoleniu.
Podczas szkolenia wykorzystane zostaną następujące metody szkoleniowe:
- Krótkie wykłady interaktywne z prezentacją multimedialną przekazują wiedzę niezbędną do zarządzania zespołem
- Testy autodiagnostyczne - wskazują mocne i słabe strony uczestników szkolenia w budowaniu i utrzymywaniu relacji interpersonalnych, komunikacji werbalnej (wyniki do wiadomości uczestników)
- Ćwiczenia zarówno indywidualne, jak i grupowe wpływają na kształtowanie pożądanych postaw i zachowań
- Symulacje sytuacji trudnych i konfliktowych
- Scenki z odgrywaniem ról – motywowanie, udzielanie informacji zwrotnych, delegowane zadań – wskazanie przez uczestników i trenera prowadzącego mocnych stron i obszarów do poprawy
- Dyskusje moderowane mają na celu wymianę doświadczeń oraz rozwiązywanie problemów związanych z omawianymi zagadnieniami
Termin i miejsce szkolenia
- 01.02.2021, Katowice
- 01.02.2021, szkolenie online
- 17.02.2021, Gdańsk
- 17.02.2021, szkolenie online
- 24.02.2021, Katowice
- 24.02.2021, szkolenie online
- 12.03.2021, Warszawa
- 12.03.2021, szkolenie online
- 19.03.2021, Poznań
- 19.03.2021, szkolenie online
- 25.03.2021, Wrocław
- 25.03.2021, szkolenie online
- 13.04.2021, Zielona Góra
Cena szkolenia
790 PLN*/**, cena SZKOLENIA stacjonarnego
Cena obejmuje:
- udział w warsztacie
- bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
- notes, długopis
- przerwy kawowe, lunch
- certyfikat uczestnictwa
690 PLN*/**, cena szkolenia online
Cena obejmuje:
- udział w warsztacie online
- bogate materiały autorskie w wersji elektronicznej zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
- certyfikat uczestnictwa w wersji elektronicznej
- możliwość zadawania pytań
*Cena szkolenia/webinarium jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).
**Jeżeli szkolenie/webinarium stanowi element kształcenia zawodowego i jest finansowane ze środków publicznych - zwolnione z VAT
Promocja świąteczna
Przy zgłoszeniu do końca 2020 roku, rabat 5% na każde szkolenie odbywające się w 2021 roku.
Istnieje możliwość wystawienie faktury w 2020 roku i skorzystanie ze szkoleń w 2021 roku.
Informacje i zgłoszenia
tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl