Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Kompetencje interpersonalne » szkolenia Nowoczesne techniki sprzedaży. Świadomy klient, świadomy sprzedawca

Nowoczesne techniki sprzedaży - świadomy klient, świadomy sprzedawca

Gospodarka wymaga dziś nowego podejścia do klienta. Dotyczy to zwłaszcza skoncentrowania się na jego potrzebach, preferencjach oraz warunkach, w jakich działa. Przesunięcie siły ciężkości z producenta na klienta jest następstwem zmian na rynku. Klienci stanowią najcenniejszy zasób, podstawę egzystencji i główne źródło wartości przedsiębiorstwa.

Głównym celem szkolenia jest pokazanie w jaki sposób zwiększać sprzedaż na kliencie dotychczasowym i jak pozyskać nowych klientów.

Podczas szkolenia uczestnik:

  • uświadomi sobie własną rolę w kontaktach z klientem
  • udoskonali umiejętności autoprezentacji i prezentacji firmy, usług i produktów zarówno przez telefon jak i podczas bezpośredniej rozmowy
  • nauczy się interpretować zachowania klientów na różnych etapach procesu obsługi i sprzedaży
  • dopasuje styl prowadzonych rozmów/obsługi do stylu i osobowości klienta
  • nauczy się prowadzić i kontrolować przebieg rozmowy, czego następstwem będzie wdrożenie nawyków starannego przygotowywania się do rozmów z klientem, począwszy od pozyskiwania faktów od klienta, poprzez umiejętne sporządzanie notatek i na odpowiednim ich wykorzystaniu kończąc
  • rozwinie techniki, ułatwiające sprzedaż produktów i usług 

Profil uczestnika

Szkolenie skierowane jest do szefów działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych i osób zajmujących się pozyskiwaniem klientów.

Program szkolenia

  1. Kim jest mój klient
    • określenie profilu klienta
    • typologia klientów
    • metody zbierania informacji o klientach
    • co kupuje klient?
    • uświadomione i nieuświadomione potrzeby Klienta
    • język korzyści - korzyści zamiast produktów
  2. Komunikacja z klientem
    • umiejętności komunikacyjne uczestników – co należy wzmacniać a co warto poprawić?
    • nadawca - komunikat – odbiorca
    • komunikacja werbalna i niewerbalna
  3. Techniki sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej
    • stworzenie i przedstawienie atrakcyjnej dla klienta oferty
    • rola nastawienia w procesie sprzedaży
    • autoprezentacja w kontakcie z klientem
    • siła pierwszego i ostatniego wrażenia
    • siła przekonywania słowem
    • elementy istotne w przekazie
    • słuchanie i myślenie klientem też trzeba umieć
    • etapy wzorcowej rozmowy telefonicznej
    • etapy wzorcowego spotkania z klientem
    • wypracowanie ścieżki współpracy
    • asertywność jako poszanowanie granic własnych oraz klienta
  4. Trudny klient – jak sobie z nim radzić?
    • bariery komunikacyjne
    • opór komunikacyjny
    • stawianie granic, techniki opanowania emocji i stresu, techniki asertywne
    • reagowanie na krytykę i odmowę
    • sposoby pokonywania obiekcji
    • techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
    • radzenie sobie z presją i manipulacją ze strony klienta
    • odzyskiwanie kontroli
  5. Techniki zwiększania poziomu sprzedaży u obecnych Klientów
    • waga relacji z klientem
    • kolejna sprzedaż oparta na potrzebach
    • cross - selling
    • up – selling
    • rola nastawienia w procesie sprzedaży

Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia, studia przypadku, scenki tematyczne, dyskusje
  • testy psychologiczne
  • projekty indywidualne i zespołowe
  • prezentacje

Termin i miejsce szkolenia

  • 22.08.2018, Katowice
  • 27.08.2018, Gdańsk
  • 10.09.2018, Warszawa
  • 14.09.2018, Poznań
  • 19.09.2018, Wrocław

Cena szkolenia

490 PLN

Cena obejmuje:

  • udział w intensywnych warsztatach
  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • notes, długopis
  • przerwy kawowe i lunch
  • certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia

Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).

Promocja wakacyjna

Przy zgłoszeniu do 31 sierpnia 2018 roku na szkolenie, które odbędzie się w 2018 roku otrzymują Państwo rabat wakacyjnyw wysokości 50 PLN za każdy dzień szkoleniowy

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie

Karta zgłoszenia na szkolenie Karta zgłoszenia na szkolenie (252.2 kB)

Formularz rezerwacji miejsca na szkoleniu