Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Kompetencje interpersonalne » szkolenia Motywowanie i wynagradzanie

Motywowanie jako czynnik wpływający na wzrost efektywności organizacji

Skuteczność armii zależy od posiadanego doświadczenia, liczebności, wykształcenia i motywacji, zaś motywacja jest więcej warta niż wszystkie pozostałe czynniki razem wzięte.

Napoleon

Cel szkolenia

Celami każdego przedsiębiorstwa jest rozwój, umacnianie pozycji na rynku i osiąganie zysku. Kluczowi do osiągnięcia wyznaczonych celów są zaangażowanie pracownicy. Badania ukazują, że sprawnie funkcjonujący system motywacyjny wpływa na zwiększenie efektywności pracy i zaangażowanie poszczególnych członków zespołu. Zmotywowany pracowników to sukces kierownika i całej organizacji.

Głównym celem szkolenia jest przekazanie wiedzy niezbędnej do motywowania pracowników.

Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do menedżerów średniego i wyższego szczebla zarządzania na wszystkich płaszczyznach funkcjonowania organizacji.

Program szkolenia

  1. Istota motywowania
    • istota motywowania i psychologia inspiracji
    • nowoczesne teorie motywacyjne w praktyce kierowania zespołem
      i poszczególnymi pracownikami
    • motywatory - lista motywatorów (czynniki motywujące i higieniczne)
    • ustalenie co jest motywatorem, a co nie oraz co motywuje menedżerów, a co pracowników
  2. Motywowanie jako element polityki personalnej organizacji
    • długofalowe motywowanie pracowników
    • rozwój zawodowy
    • kształtowanie ścieżek kariery
    • zarządzanie wiedzą
    • szkolenia
    • kultura organizacyjna
  3. Zarządzanie talentami
    • indywidualne plany motywowania talentów
    • kształtowanie kluczowych kompetencji
    • sukcesja
  4. Jak ja jako szef motywuje, co już robię, a co robić powinienem
    • zarządzanie przez cele: cele indywidualne, cele zespołowe
    • model sita czy kapitału ludzkiego: rywalizacja czy współpraca
    • delegowanie zadań
    • udzielanie informacji zwrotnej
    • system nagród i kar
    • konflikty w zespole zadaniowym
    • rola komunikacji w procesie motywacyjnym
    • rozwijanie i podtrzymywanie zaangażowania wśród pracowników
    • umiejętność dopasowywania narzędzi motywacyjnych do poszczególnych członków zespołu
  5. Motywacyjne systemy wynagrodzeń:
    • wartościowanie stanowisk pracy
    • motywowanie zyskiem

Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • studia przypadku
  • dyskusje
  • prezentacje

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Formularz rezerwacji miejsca na szkoleniu