Aktualnie przeglądasz: Szkolenia » Księgowość Finanse Controlling » Konsolidacja sprawozdań finansowych

Faktury ustrukturyzowane - KSEF - Aspekty podatkowe, prawne

.

Profil uczestnika

Szkolenie jest skierowane do Głównych księgowych, kierowników i pracowników działów księgowości.

Program szkolenia

  1. Faktura ustrukturyzowana – schemat JPK_FA (2):
    • Pojęcie faktury ustrukturyzowanej;
    • Treść faktury ustrukturyzowanej a treść wynikająca z Ustawy o VAT;
    • Zmiany w schemacie faktury JPK_FA (1) w odniesieniu do JPK_FA (2)
    • Faktura ustrukturyzowana wyłącznie w formie elektronicznej wystawiana za pomocą oprogramowania  interfejsowego;
    • Powiadamianie o wystawionej fakturze ustrukturyzowanej – w jaki sposób?
    • Otrzymanie faktury ustrukturyzowanej – sposoby i moment;
    • Obowiązek stosowania od 2024 r.
    • Informacja o stosowaniu faktur ustrukturyzowanych – forma, termin, zakres podmiotowy;
    • Dobrowolne elementy faktury a struktura XML;
    • Zmiany w fakturach korygujących;
    • Przepisy przejściowe wdrażające zmiany: data wystawienia faktury a data obowiązku podatkowego.
  2. Krajowy System e-faktur:
    • Zasady utworzenia Krajowego Systemu e-faktur;
    • Funkcjonowanie systemu;
    • Wystawienie faktury a jej automatyczne wysłanie do Krajowego Systemu e-faktur – skutki praktyczne;
    • Nadawanie numerów fakturom funkcjonujących w Krajowym Systemie e-faktur – skutki podatkowe
    • Struktury logiczne e-faktur wysyłanych do Systemu;
    • Uwierzytelnianie faktur wysyłanych do Systemu: formy i termin;
    • Preferencje dla podatników stosujących System, w tym szybszy zwrot podatku VAT, brak konieczności wysyłania JPK_FA;
    • Przechowywanie faktur w Systemie przez 10 lat
    • Przepisy przejściowe wdrażania Systemu: dobrowolność a obowiązek.
  3. Podsumowanie szkolenia – sesja pytań

Metody szkoleniowe

  • wykład, ćwiczenia
  • dyskusje
  • prezentacje

Termin i miejsce szkolenia

  • 12.03.2024, szkolenie online
  • 18.04.2024, szkolenie online
  • 27.05.2024, szkolenie online
  • 12.06.2024, szkolenie online

Opinie uczestników po szkoleniu

Uzyskałam odpowiedzi na zadane pytanie co nie zawsze na szkoleniach ma miejsce wiec duży  plus za to. Monika, TRANSFER MULTISORT ELEKTRONIK Sp. z o.o.

Serdecznie dziękuję za organizację szkolenia. Podobało mi się – krótkie, ale treściwe. Takie ogólne nakreślenie sytuacji, które było mi potrzebne.

Bardzo ciekawe szkolenie i oczywiści potrzebne w kontekście zmian podatkowych. Bardzo dziękujemy za sprawne przeprowadzenie szkolenia. Marcin, CMT Sp. z o.o. 

 

Cena szkolenia

390 PLN* cena szkolenia online 

Cena obejmuje:

  • bogate materiały autorskie zawierające praktyczne narzędzia i procedury, które będą wykorzystane podczas szkolenia jak również będą stanowić cenną pomoc po jego zakończeniu
  • dyskusje
  • certyfikat ukończenia szkolenia

*Cena szkolenia jest ceną netto. Do podanej ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).

Informacje i zgłoszenia

tel.: (22) 250 12 12
fax: (22) 250 12 13
infobiztech@infobiztech.pl

Karta zgłoszenia na szkolenie

Karta zgłoszenia na szkolenie Karta zgłoszenia na szkolenie (220.6 kB)

Zapytaj o szczegóły